less

Nu börjar jag bli kraftigt less på att vänta på att få hem min boxer!
Jag har inte kunnat tittat på TV i min lägenhet sen jag fick den den 8september! På onsdag börjar Greys Anatomy och jag skulle verkligen vilja se det här hemma hos mig! Håller tummarna!

Har ännu inte tagit några bilder på lägenheten men det ska göras snart.. Jag har ju ännu inte fått i ordning allt så därför väntar jag med att lägga upp bilder.

Jag känner mig på ett konstigt humör idag.. Lite smådeppig, busig men samtidigt på dåligt humör..
Det kanske är rastlösheten, jag vet inte riktigt!



Sådär känner jag mig!
Sänkta ögonbryn, stirrig blick men ändå ett litet leende.
haha


Kommentarer
Postat av: Sara

Lugn bara lugn. Vi hade ingen TV från slutet av juni till i början av september. Det du! ;)



Ringer snart!

Postat av: Sofia

Fin bild gumman! (:

du skulle sgt till så hade du bara kunna tagit över min boxer, hade gått fortare ;D

2009-09-28 @ 16:10:36
URL: http://annasofiaforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback