fortsättning

Det blev en effektiv dag.. än så länge..
Har hunnit tvätta lite kläder och min pläd.. för första gången provade jag att mangla!
Roberts kallingar blev mitt första offer.. haha
Det var faktiskt himla kul och blev riktigt snyggt!! Kanske någonting som jag ska börja använda mer?!

Gardinerna är upphängda i kök och sovrum.. några tavlor är uppspikade på vardagsrums väggen..
Nu önskar jag bara att jag hade fler ramar att sätta in bilder i..

Nu ska jag bara städa lite innan jag åker iväg till Dollar och ÖB för att kika om de har något snyggt att dekorera med.. I köket har jag lila gardiner, så jag vill gärna ha någon lila grejj där också!
Sen i vardagsrummet så har jag som vanligt orange!  Ljus och gardiner är orange men jag skulle gärna velat ha någon mer orange sak!

När jag var mindre så avskydde jag orange...
Nu har orange blivit min favorit färg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback