dötrött

Efter jobbet somnade jag i soffan och sov middag i 2 timmar...suck!
Vaknade kl 20:00... hela eftermiddagen har jag snarkat bort!
Lagade middag, veg vårrullar och haricots verts.. nu ska jag strax lägga mig i badkaret en stund..
Men vad hände? Planen var egentligen att jag och Robert skulle umgås med Marika och Anders.. Parmiddag eller kanske bowling.. inget av det blev av. Marika och Anders blev upptagna, så Robert åkte iväg till några kompisar och festa.. Kul för honom i alla fall, att han kunde hitta på nånting kul!
Själv så jobbar jag delad tur imorgon och börjar jobba kl 7.. Så just nu finns det inte så många andra alternativ för mig än att knoppa!

På 8veckor har jag varit ledig 2helger... inte så himla kul att jobba då folk är ledig!

När jag var på visning på den här lägenheten så frågade jag om det var lyhört här.. Bovärden sa att : nej nej det är inte lyhört. det är i så fall att grannarna under dig, hör när dig om du stampar eller så..
TJENA!! Grannen under mig har då haft fest och levt om varje helg sen jag flyttade inte!
Egentligen störs jag inte så mycket av det, men det kan vara lite jobbigt kvällar som denna..
Jag sitter hemma ensam en lördags kväll och har astråkigt, medan jag hör grannarna skratta och ha roligt!
Jag blir nästan lite bitter! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback