hahahaha

Har precis läst ett inlägg i Britts blogg..
Ett inlägg om hennes hundvalp Nisse...


Oj, jag får ont i mina armar.....för nu har vi åkt på ett bakslag!! Lördag-söndag-morgonpromenad utan att Nisse brydde sig ett enda dugg om mig.......grrrr
TJOOHOO kom igen här ska fångas löv!
Jag pratade vänligt, tog i med argaste rösten, godis, spelade clown för att fånga hans intresse....men han sket i allt!
Med Nisse-skallen full av ADHD upprymd av virvlande löv och näsan helt fokuserad på att hitta nått ätbart, så stretade vi oss fram. DET VAR INTE MYCKET LOVE IDAG, vill jag lova!
NÄÄ, idag är Nisse en stark, envis, hopplös,larvig tjurskalle.

Måste nog köpa nytt halsband. Fanny-halsbandet ett halvstryp funkar nog inte så bra?

MEN nu sover han efter att ha släpat omkring sin filt en stund och äntligen hittat den där rätta sovställningen

Nu längtar jag efter snö!!! för när naturen stillat sig, snötäcket lagt sig över både löv och ev gobitar i diket kommer säkert också Nisse-skallen att kylas ner lite. Kanske?

Kommentarer
Postat av: lillsis

klockrent :)

2009-10-10 @ 23:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback