WTF

VAR ÄR ALL SNÖ?
Det är sista veckan i November och Piteå är helt utan snö! Jag blir nästan olycklig!
vad ska man hitta på i vinter om det inte finns nå snö??

Robert har varit duktig och börja simma på morgonen, äta nyttigt och ta promenader.. Det blir snart nånting liknande för mig.. Jag ska snart köpa årskort på korpen och börja komma igång med träningen igen!
Har verkligen hamnat på den lata sidan!
Plus att jag verkligen har den osundaste nutritionen EVER!
Det är 26timmar sedan jag åt nånting och jag är inte hungrig! Jag har kokat lite ägg som jag ska äta nu. Sen blir det nån fin Nyttig middag kring 17tiden hade jag tänkt!

Fick migrän igår som har hållt i sig tills nu.. Jag sjukanmälde mig imorse, sov till 13:30 och har nyss kommit ur duschen.. Och jag mår faktiskt lite bättre..Hoppas nu bara att huvudvärken försvinner efter maten(äggen)!
Sen blir det en promenad runt djupviken! :) fina fina djupviken!


Kommentarer
Postat av: Sara

KVINNA! Du MÅSTE äta!! >:|



Pusstackhej

Postat av: Anonym

jaa fin fina djupviken, jag saknar stället lite :)

2009-11-27 @ 19:20:10
URL: http://hemmapaflodvagenfyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback