theses boots are made for walking

Vilken lång dag det blev idag!!
Vid lunchtid idag kom Emma Karlsson hit och drack kaffe en stund innan vi sedan gick ut på en prommis in mot stan. Emma gick hem men jag bestämde mig för att vandra lite på stan och kanske unna mig ett par jeans!
Jag hittade 2 par byxor, en tröja/klänning och en ASDC tröja till Viktor (min brorson)..
Kring halv 3 så var Robert klar för dagen och vi gick till waynes och käkade. Sedan fick han även vara smakråd till mig eftersom jag strax innan det hade hittat ett par kängor på wedins, men var inte säker på om jag skulle köpa dem. Det var 20% på alla damskor på Wedins och Robert tyckte att skorna var snygga så jag köpte dem!



Gooode fattig men nöjd så sitter jag nu i soffan och väntar på Marika och att klockan ska bli 21:00 så  vi kan se Greys Anatomy!


Kommentarer
Postat av: Emma

Men sofia vad du shoppade =)

Postat av: jonna

Så mysigt och skoj med shopping! :)

2009-11-19 @ 18:09:39
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback