mmmm

Tyvärr har jag blivit kass på att ta bilder!
Men denna helg har varit himla kul!
I fredags var jag och Robert och bowlade med Jim, Svinto och hans tjej Jenny! Sen åkte vi hem till Jim och drack nå öl.. Igår mådde jag pyton, men for ändå och lunchade på Ängeln med Robert, svinto och jenny..
På kvällen blev det Rock & Bowl. Jag och Robert mot Marika och Anders!
Jag och Robert vann! Jag var faktiskt nära att slå personligt rekord.. 146p.. Mitt rekord är 158p tror jag.. men men.. nära skjuter ingen hare :P
Efter bowlingen så åkte vi hem till Marika och Anders. Vi spelade sällskapspel och killarna drack lite öl och whiskey.
Än en gång så vann jag och Robert!! skrytmaja! :P

Ikväll försöker jag få tag i Twilight filmen! Jag vill se 2an New Moon som har premiär till veckan, men Robert har inte sett den första filmen, så vi skulle behöva få tag i den! Hade tänkt låna den av nån vän men jag tror jag måste fara på Hemmakväll och köpa den istället! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback