Niklas är ingen toffel

Jag tar tillbaka det jag skrev i tidigare inlägget om att Niklas blivit toffel :P
Förra året åkte killarna neråt i sverige på roadtrip och i år så tycker jag absolut att de måste åka uppåt till Piteå.
Även denna dag har varit lång och jätte kul!!!
Jag är verkligen jätteglad att jag fick besök från Sandviken idag. Jag har aldrig träffat Linders tjej Jessica förut men hon var verkligen en trevlig tös! Välkomna tillbaka!!
Hundvalparna var jättesöta och mysiga..Jag var lite sugen på att behålla Linders och Jessicas valp..
Den verkade tycka om mig!!

Efter att sandviksborna hade lämnat mig så kom min lillasyster hit coh hälsapå en stund. Efter en stund så komäven Marika och Leo hit. De hade bestämt sig för att cykla hit och ta med mig till dem för att busa och gunga.
Jag har inte gungat på väldigt länge men fy sjutton vad kul det var.. Det pirrade i magen när jag flög fram i hög fart!
NIKLAS... I sommar måste vi gunga som vi sagt!!! Jag är säker på att jag gungar högre!! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback