nätshopping

farligt farligt!!
Jag har just beställt lite från hm.se (iofs bara 3 saker).. och ÄNTLIGEN har jag fått tummen ur och köpt mig en systemkamera. Det blev en likadan som min storasyster har..
En Canon EOS 450D.. Förhoppningsvis så har jag den här hemma imorgon..
Eftersom jag beställde den innan kl 16:00 så skulle den levereras nästa dag.. Jag hoppas bara att den fanns på lagret..
Jag vill nämligen gärna ha den innan brölloppet nästa helg.. Helst vill jag ha den NU!
Men den som väntar på nått gott, blir aldrig fet!

Kommentarer
Postat av: Lina

Shit va kul! då kommer du få fin fina bilder från brölloppet :D Sorry att jag inte lagt upp nå bilder än men jag är lite seg i starten.. har haft så mkt för mig senaste tiden :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback