nähäpp

Chefen ringde imorse och ändrade mitt arbetspass.. jag jobbar istället 11:30 - 16:30..
Så istället för att åka till luleå efter jobbet så ska jag följa svägerskan till Älvsbyn och köpa en barnvagn.

En glad nyhet är att lillasyster har fått sommaarjobb på Berggården i sommar..Stället där jag jobbar.
Jag vet inte än om hon kommer vara på samma enhet som jag men hur som helst är det kul att hon ska vara på samma arbetsplats som jag. Jag tror hon kommer vara duktig som vårdbiträde :)



Im the devil I love metal. Check this riff its fuckin tasty

Kommentarer
Postat av: Lillsiss

KUUNG!:)

2009-05-14 @ 17:29:29
Postat av: Sara

Wohoo, så kul med möhippa! Hoppas det blir suuuper! :)



Jag ska till IKEA i helgen ;)



Pusstackhej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback