mittbena

yes jag fick min nya telefon igår och den är jag riktigt nöjd med...
Tyvärr så fick jag inte kameran men min mobil har 8mp och tar riktigt fina bilder den med!
Jag längtar som tusan till på måndag då jag får hämta ut min systemkamera..
Jag kommer ta kort på ALLT i min närhet!

Anci har idag åkt hem till arjeplog igen.. tråkigt men vi hade då i alla fall himla kul igår..
Drack 2vinflaskor, förfest på altanen samt hos Lillan.. Sen blev det utgång på Kalles..
Lite udda folk som var ute men det var himla kul..
Frida (brorsans) hade fixat min frisyr när vi var där tidigare på eftermiddagen och grillade/åt middag..
En stor knut på huvudet och mittbena fick jag.Asballt tyckte jag :) 







nu ikväll så har jag precis sett klart en film.. Righteous kill... helt okej film! :)
Nu ska jag nog gå och lägga mig.. Jobbar imorgon 07:00 - 16:30..

Längtar

Kommentarer
Postat av: AnCi

allting var ju asballt! ;)

2009-05-31 @ 18:51:57
Postat av: Jonna

mmm riktigt snygg ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback