Lördag

vad händer? Idag berkar bli en sån där astråkig dag!
Vaknade för sent, åt en frukost som inte var lika god som jag hade tänkt mig, det är inte ens 10grader ute och himlen är grå! Men som man säger, det blir väl vad man gör det till.. Så jag borde kanske börja spela hög musik och dansa på borden! 
På en timme ska jag åka och hämta Tomas i Älvsbyn, det är det enda som jag har planerat för denna lördag!!

Igår när jag var hos Marika så lånade Leo min kamera och tog lite bilder.(Leo är 2år)
Han är faktiskt himla duktig på att ta kort!!

 Leo tog en bild på lillebrorsan Isac

 och en bild på pappa Anders skrattar

Förresten så är det Anders födelsedag idag!



Grattis till Anders som fyller 26år idag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hallå eller! :D



Hur lever livet? Vad har du pysslat med under tiden jag har varit borta? Fått till mycket i huset? (inget snusk) Idag har de nya ägarna varit och skrivit på för huset. Det är Mazz (?) föräldrar som flyttar hit, TROR jag! :)



Pusstackhej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback