im not paralyzed

När jag var yngre.. eller i alla fall för 3 år sen så tyckte jag inte att det var pinsamt att panta burkar..
Idag börjar nästan skämmas när jag snart ska iväg med stora påsar fyllda med pantburkar.
Jag ska absolut inte iväg och panta dem på Kvantum eller Coop i stan. Jag håller mig till Ica Ankaret här på djupviken.
Varför skäms jag för sånna skitgrejjer?

Aja, min mobil har sagt upp sig.
Jag är nu mer tvungen att ladda telefonen varje dag. När jag gick och la mig inatt så hade jag ca 25% batteri.. Imorse när jag vaknade så var mobilen död. Jag har inte bluetooth igång.. ingenting som kan dra onödigt med ström..
Men som tur (i oturen) är så går mitt abbonemang hos 3 ut nästa månad och jag måste förlänga det.
Då får jag en ny telefon.. Den kommer väl till pass..




Kommentarer
Postat av: Sara

Hej gullet!



Kul att du får jobba men trist att vi inte får mysa ihop med Greys Anatomy.. :( Well, hoppas du får en bra arbetsdag. Jag ska strax återgå till min bok!



Pusstackhej

Postat av: * Desirée - blivande mamma. *

Tack så hemskt mycket :)

2009-05-23 @ 13:00:16
URL: http://desireej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback