GOMORRON

Uppe med tuppen idag! Jag får nämligen finfrämmande!
Niklas, Freja, Linder och Jessica har kört hela natten uppåt i landet från Sandviken för att hämta en valp i Boden.
Niklas kommer strax höra av sig då de har kört förbi skellefteå. Sen ska jag hämta honom för att han stannar här med mig medan de andra åker vidare till Boden.
Freja och Sofia ska kanske åka hit och hälsa på mig i sommar woohoooo.. men Niklas kanske jag inte hinner träffa.. han har ju blivit toffel :P

Jag är såå glad!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äh, vi får tvinga med niklas i sommar också ;D

Haha! Kommer det gör vi.. :)

2009-05-08 @ 10:46:35
Postat av: Niklas i bilen

Snacka skit, vi kommer ju på roadtripen till dig! och nån toffel kommer jag aldrig bli ¨;)

2009-05-08 @ 16:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback