gaaaah

yes, I helgen tjänar jag pengar. Tydligen så har jag fått löneökning med några kronor så det känns toppen att jobba i helgen.. :) Jag hade i och för sig inte tackat nej till att dricka lite öl och kolla in folket på kalles..
Men men, det får jag göra någon annan gång..
Nästa helg åker jag kanske ner till Umeå och hälsar på från lördag söndag.. men bara kanske..
Har inte fått klartecken från GULAN än om hon kommer vara ledig..?!?!

Imorgon kommer Anci och Elin hit och hälsar på.. Elin ska på måndag tatuera sig här i Pite så det passar perfekt att hon kommer och hälsar på mig här för första gånger..
Det var även alldeles för längesedan Anci var och hälsade på mig...
Men imorgon äntligen..




Jag pratade tidigare idag med Anci och vi funderar på att kanske gå på bio söndag kväll.. Änglar och Demoner vill vi båda se.. Hoppas även att Elin vill se den.. hoppas hoppas

Jag vet då i alla fall att ja missar nånting snyggt på Kalles ikväll...
får man vara så jävla het ??

Kommentarer
Postat av: Mor

Har gjort årets första rabarberpaj....

2009-05-24 @ 06:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback