tidsfördriv

Lovar du att vara ärlig? Yesbox
Du heter: Anna Sofia Rehnman Ekman
Smeknamn: Peaken, Peak
Låt som när du är ledsen sörjer till? Brad Paisley - whiskey lullaby.

Beroende av: Snus och min mobil
Vem behöver du mest just nu: Marika & Jonna!
Vad tror folk om dig? Pratglad, social & öppen.
Stämmer det? Ja.
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon och att med mitt svarta hår, passar i alla färger på kläder.
Vad säger du för att imponera på någon? Jag brukar inte imponera på folk, jag är mig själv
Hur imponerar man på dig? Le!
Brukar du skratta för dig själv? Ja, haha
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Tack fia! Jag önskar dig bara det bästa. Ring mig ikväll ifall jag glömmer, amanda måste få prata med min bästa vän :) "
Var bor du? Djupviken, Piteå
Trivs du där: Ja & Nej!
Äger du några converse: Ja, ett par med klack ;)
Sprit, cider, vin eller öl: Öl
Brukar du bli för full: Ja det händer.
Vad har du för mobil operatör: Tre
Är du allergisk mot något: Nej
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: Hitta balans i livet.
Hur svarar du i mobilen: Det är olika... "Peaken", "Hej det är Sofia" eller "Heej".
Vem ringde du senast? Niklas
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Jag hörde knappt vad han sa för han var ute på krogen.
Antal timmar sömn inatt: för många.. antingen sover jag 4timmer/natt eller ca 11timmar
Sov du ensam: Nej, min katt sover bredvid mig
Brukar du komma i tid: Alltid.
När mår du bra: I goda vänners sällskap.
När blev du fotad senast: Igårkväll hos Sara.
Hur känner du dig nu: Ont i ryggen men pigg
Vanligaste färg på dina kläder: Svart.
Vad tycker du om fötter: Små med breda.. Svårt att hitta skor
Vad saknar du: Närhet.
Hade du en bra kväll igår: Helt okej
Favorit dryck på morgonen: Kaffe, helt klart!
Rakar du benen: Självklart, men inte så noga på vintern :S
När brukar du oftast gå och lägga dig: Kring 24.00.
Är du blyg? Nej det tycker jag inte. Men i vissa situationer kan jag vara lite mer tystlåten och fåordig
Sysslar du med någon idrott: Nej, gymmet ibland
Vill du hellre ha mail än brev: Ja.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, men jag tror på att det kan "klicka" mellan folk ganska snabbt
Har du spytt offentligt: Ja, det har jag i mina yngre dar
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Om jag vore kille så skulle jag vilja uppleva det mesta på killars vis! ;)
Är du nöjd med ditt liv: Ja och nej, inte min livssituation för tillfället
Är du bortskämd: Absolut
Vad gör du i morgon: Det får tiden utvisa.
Vad är det värsta du vet? falskhet och kött... huvva
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? För mycket, endel veckor.. som denna till exempel :/
Vad behöver du just nu? En ung fräsh rygg och kanske lite kärlek! ;)
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Ingen aning, kan ingenting om kändisar
Vad längtar du till? Att känna mig riktigt lycklig.. (jag lovade ju att vara ärlig)
Har du bra vänner och äkta vänskap? Absolut!!!!
Vad använder du för shampoo? Graham Webb.
Vad är det finaste du fått? Kärlek.
En speciell dag du minns: Jag har många härliga minnen. 6-7/3-09, 10/1-09 var lysande
Hur gammal är du: 22år, blir 23år i Oktober.
Tycker du om någon just nu: Ärligt... tycker om JA, men inte kär
Om fem månader: är det 28Augusti
Du samlar på: Ingenting
Gröna eller röda äppeln: Gröna.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Niklas, Jenny, Marika & Jonna
Gillar du golf: Nej
Vilken tid gick du upp idag: Klockan 1.
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Strumpbyxor..
Vad ska du göra ikväll: Jag har ingen aning.
Är det okej att gråta: Ja, varför inte?
När grät du senast: Det var längesen, jag minns inte
Laddar du ner musik och film från Internet: Inte filmer
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Jag skulle göra en jävla massa..
Bär du glasögon eller linser: Nej, solglajjer 
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej! Inte viktigt.. men jag gillar dem
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Mellan 9 & 14 kanske
Har du piercing: Öronen, näsan och naveln
Vill du gifta dig: Ja, om jag finner någon man som jag vill gifta mig med. Annars kan jag tycka att det är lite onödigt dyrt att gifta sig...
Vill du ha barn: Ja.
Solar du ofta: Ja
Är du bra på att laga mat: Värdelös.
Gillar du att dansa: Nej!
Är du flygrädd: Inte för 5 öre
Hur vig är du: Jag är överrörlig
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten är bästa törstsläckaren!
Vilken är din favoritglass: Vanilj
Tror du på ett liv efter döden: Nej men jag tror att själen lämnar kroppen.
Tycker du om sushi: Vet inte, har endast ätit EN liten sushi bit och det var längesen
Vad äter du helst när du ser på film: Grönsaker och dipp
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.
Har du tandläkarskräck: Lite.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska.
Vilken ögonfärg har du: Melerade... Gröna med liiiiite brunt
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Många gånger.
Biter du på naglarna: Nej.
Röker du: Ibland
Hur ofta tränar/motionerar du: Det är olika..
Senaste låt du hörde: Jesse James Dupree & Dixie Inc - Rev it up and go go!
Vad gör du på helgerna: pimplar öl eller bara tar det lugnt


Kommentarer
Postat av: Nattugglan :P

Tack för detta tidsfördriv, PUSS!!

2009-03-30 @ 01:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback