lite svar på frågor

Hur gammal är du om fem år? 27 år.
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Sara
Hur lång är du? 159,5 cm
Vilken är den senaste filmen du sett? Män som hatar kvinnor
Vem ringde du senast? Lillan
Vem ringde dig senast? Jonna
Hur löd det senaste sms:et du fick? Hmm konstigt :( byter om nu så ;)
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag ringer helst
Är dina föräldrar gifta eller skilda? De har aldrig varit gifta
När såg du senast din mamma? 5minuter sedan
Vilken ögonfärg har du? Gröna med lite brunt i dem
När vaknade du i dag? kl 9
Vilken är din favoritjulsång? har ingen favorit
Vilken är din favoritplats? i sängen
Vilken plats föredrar du minst?   vet ej
Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning
Vad skrämde dig som barn? Jultomten
Vad fick dig verkligen att skratta senast? Ett klipp på youtube som jag fick igår av Michael



Hur stor är din säng? 180 x 200cm
Vem sov du senast tillsammans med? Jonna i lördags
Sover du med eller utan kläder på dig? Utan kläder.
Hur många kuddar har du i sängen? 3st..
Hur många landskap har du bott i? 3
Vilka städer har du bott i? Piteå, Sandviken, Arjeplog
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
Är du social? Väldigt
Vilken är din favoritglass? vanlig vanilj
Vilken är din favoritefterrätt? Kaffe och lite choklad
Tycker du om kinamat? Det är okej
Tycker du om kaffe? Jajjemensan
Vad dricker du till frukost? Kaffe
Sover du på någon särskild sida? Vänstra sidan av sängen men på min högra sida ;)
Kan du spela poker? Ja
Tycker du om att mysa/kela? Ja
Är du en beroendemänniska? Ja det tror jag
Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej
Vill du ha barn? Ja!!
Kan du några andra språk än svenska? Ja..
Har du någonsin åkt ambulans? Inte vad jag minns
Föredrar du havet eller en bassäng? Havet
Vad spenderar du mest pengar på? Resor
Äger du dyrbara smycken? Ja
Vilket är ditt favoritprogram på tv? Miami INK
Kan du rulla med tungan? Tror inte det
Vem är den roligaste människan du känner? svår fråga...
Sover du med gosedjur? Nej, men med min katt
Vad har du för ringsignal? Lily Allen - I could Say
Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja
Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min BH
Flirtar du mycket? Ja
Kan du byta olja på bilen? Yes
Har du fått fortkörningsböter någon gång? Ja
Vilken var den senaste boken du läste? Jenna Jameson - Att älska som en porrstjärna
Läser du någon dagstidning? Nej
Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
Dansar du i bilen? Ja
Vilken radiostation lyssnade du till senast? P3
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Skrev ner tiden och datumet som jag ska prata med chefen om någonting
När var du i kyrkan senast? På min farfars begravning tror jag
Vem var din favoritlärare på högstadiet? Min engelska lärare

Kommentarer
Postat av: Sofia & Nisse

Nää i Sandviken.

Fast vet inte en om det blir.. får se!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback