tidsfördriv

H A R   D U.  .

Folköl i kylen? starköl och alkoholfri öl
Något husdjur? En katt vid namn Dimma
Någon favoriträtt? Farmors stuvade makaroner
Puder på dig? Nej, inte till vardags
Några framtidsplaner? Nja.. vet inte just nu
Någon sjukdom? Migrän bara
Gymkort? ja.
Några kärleksproblem? Ja
En homosexuell kompis? Ja.
Någon favoritlåt? många!
Någon kompis som snarkar? Säkert.
Någon vän som spelar i ett band? tror inte det
Några MVG? jag har MVG i psykiatri
Någon som förstår dig? Ja, men jag är lite udda.
Någon tuff kompis som kan försvara dig? Oja
Något beroende? Snus
Fikat idag? Nej, druckit kaffe själv imorse.
Nagellack? Rosa just nu

V E M . . 

Avskyr du? Ingen.
Delar du mest minnen med? många... alla vänner och ex
Stör du dig på? ingen
Gosar du med? min katt
Lagar mat? jag ibland.
Diskar? jag
Städar ditt rum? Jag .

V I L K EN . .

Tidning läser du? Aftonbladet på internet, PT på jobbet.
Buss åker du oftast? Ytterst sällan.
Frisyr har du? Jag har svart långt hår med tung rak lugg
Dag fyller du år? 15oktober.. det är en torsdag i år
Årstid föredrar du? Vinter
Stad är du uppväxt i? Piteå.

V A D . .

Gör du nu? väntar.
Gör dig till en bra människa? jag är positiv, social och generös
Gör dig till en dålig människa? Jag tycker inte att jag är en dålig människa.
Vill du arbeta med? Jag vill jobba på Hospice. Ett hem för vård i livets slutskede!
Är roligast just nu? ingenting.. är lite deppig för tillfället..
Har du på dig nu? Svarta leggings, blått linne och randig tröja
Har du för smink?  Jag äger mycket smink men idag har jag endast eyeliner och mascara
Äger du för skor? inte så många tycker jag.. pumps mest
Läser du för bok? ingen
Ska du göra nu? försöka hitta livsgnistan.

Ö V R I G T . .

Var det sista du åt?
hårdbröd med makrill på
Har du en gitarr? jajjemensan
Vilket land vill du helst besöka? många! Gärna Island och Australien
Tycker du om dataspelsvåldet? är inte så brydd faktiskt.
Mario eller sonic? Mario
Har du bra hörsel? Ja tror det.. emn jag hör ofta fel
Tycker du om sånt här? Bra tidsfördriv... om någon är intresserad!
Har du några trummor? Nej..
Tittar du mycket på TV? Absolut inte. Onsdagar ser jag Greys anatomy
Senast spelade dataspel? något online spel tror jag
Har du någon piercing? 6 hål i öronen, naveln och näsan
Har du någon tatuering? Ja, 7stycken.
Är du rik? Nej.
Har du bra betyg? Kunde varit bättre, men jag är nöjd.
Vad har du för mattebetyg? Godkänt
Vad är klockan när du gör detta? 17:20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback