pinsamt

ALDRIG mer ska jag se programmet "Den rätte för Rosing"
Jag skäms ihjäl när jag ser program som det..

Idag har jag jobbat.. Som vanligt efter jobbet så sov jag en stund (den här gången på soffan)
Sedan har jag letat runt på webben efter inspiration till mitt "vinterland" som jag ska tatuera på vaden..
Jag känner att jag skulle behöva fortsätta på mina tatueringar!! I love it!
Problemet är bara att jag inte kan bestämma mig för om min nästa tatuering kommer fylla på min tatuering på armen eller om den ska få fortsätta på vaden!
Kanske skulle vara positivt att ha pengar först också!

Nu ska jag dricka mitt kaffe och sedan duscha!



Kommentarer
Postat av: Fia

Ja alltså, det är ju sjukt vansinnigt snyggt, de va inte det jag menade. :)

2009-03-10 @ 21:40:41
Postat av: Jonna

Hehe. Sånna program kan vara lite pinsamma :P

Postat av: Jonna

MMM, det var hos dig jag fick den också!! ;)

2009-03-10 @ 23:12:11
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback