nya ögonbryn

3timmars sömn fick jag inatt.. Men glad är jag ändå idag.. jag jobbade 07:00-12:00 Sen åkte jag hem och sov på soffan en stund. Ta en siesta eller sova middag är bland det skönaste jag vet! :)
Kl 16:00 var jag på Jowa och fick mina ögonbryn fixade. Som vanligt blev jag nöjd- Det börjar vara 10 år sen jag började gå till Jeanette och fixa dem..

Just nu tror jag inte att det regnar så jag ska snabbt byta om och gå ut på en promenad hade jag tänkt!
Det är så himla härligt ute nu när syrenerna har slagit ut och då man känner doften av nyklippt gräs!!

Uj uj uj, livsfarligt! Jag har börjat nätshoppa igen!
Idag hittade jag en butik på nätet med lite snygga kläder/skor..
www.rockin.se Jag handlade inget.. för det är inte så himla billigt. Men jag är kraftigt sugen!!!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Ohh najs att fixa brynen ;) Snajsigt...

Ojojojoj, vad gör du??? Går ut på promenad.. Oj vad man känner sig slö då alltså... SUCK!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback