mums

igår kväll efter jobbet så åt jag IGEN det som jag verkligen fått dille på nu..
Rostat bröd, gravlaxsås och lax.. MUMS!!! Det finns inget godare just nu tror jag!

Min dator har ställt in sig på att det är -2grader i Piteå.. Men idag är det nog närmare +10grader..
Sommrarna nu för tiden har blivit så himla konstiga!
Förra veckan/helgen var det närmare +30 grader.. och nu?? Tillbaka till vårväder igen!

I måndags var det i alla fall himla härligt ute..
Jag tog en jättefin bild på Marika och Isac ute på våran promenad!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Riktigt fin bild :)

Postat av: Sara

Vilken fin bild!! Den måste hon förstora och hänga upp någonstans hemma! :)

2009-06-03 @ 23:11:12
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback