lysande vecka

Igår jobbade jag till 12.. Solen sken och fåglarna kvittrade.
Bjöd på middag och såg på film.
Idag är jag ledig och det verkar även idag vara en varm dag. Inga planer för dagen.
Jag funderade först på att kanske åka en sväng till Luleå men jag stannar nog i Piteå.
Imorgon jobbar jag till 4. Men på min lunchrast så kanske jag hinner träffa Anci som kommer till Pite på morgonen.
På Torsdag ska jag tatuera mig kl 11. sen jobbar jag kortkväll. 16-21.
Fredag är också en kort arbetsdag. 7-12. Jag är då bjuden på lunch av Malin. Sen är jag ledig till på måndag!
Lördag fyller min brorson Viktor 3år. Så på dagen ska jag dit på kalas och fira honom.
Jag vet inte riktigt vad jag ska ge honom men jag hittar nog på nånting!!

I helgen är det Kyrkmarknad i Öjebyn och jag har tänkt köpa massor med billiga sockar!
Jag ser alltid fram emot kyrkmarknaden men när jag väl är där så tycker jag att det bara är jobbigt och trist!
Vi får se hur det känns i i helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback