livet leker

Förutom att det ska vara så himla varmt och jag smälter bort (bortsett från idag då det blåser härligt).. Så mår jag himla bra just nu.. Det är mycket som händer runt omkring mig och allting känns spännande!
Wiiih life is super smashin great!

Tidigare idag så var jag, Viktor och Frida hos Britt och hälsade på lilla Nisse..
Viktor hade med sin en liten plast labrador hund.. Han berättade att det var Nisses pappa och att han hette Ulf..
Av alla namn han kan välja på så döpte han sin plast leksaks hund till Ulf.. hahaha

 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Så mysigt då :)

Postat av: Sara

Hehe, så himla gulligt av honom! Ja, det är ju lustigt att han kom på att döpa honom till ULF! :D

2009-06-29 @ 23:04:26
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja, Viktors labrador Ulf är verkligen en stilig hund! som kan bajsa i en snusdosa hahaha

2009-07-01 @ 10:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback