lat oxe

HURVENS. Jag har inte druckit nå kaffe idag och jag känner verkligen för en stor mugg kaffe just nu.
Men jag har inge mjölk hemma och orkar verkligen inte fara iväg och köpa.. Så jag måste nog försöka gå och lägga mig istället..

Idag fick jag äntligen min systemkamera!! Ingen är gladare än jag :D
Jag tog idag ca 300bilder.. Imorgon blir det nog lika många kan jag gissa!
Imorgon bitti ska jag åka till Rosvik för att träffa Jennys.. (Jenny Roslin.. Kallar henne Jennys)
Har inte träffat henne sen jag var nere i Norrköping/Söderköping och hälsade på henne.. Men nu äntligen har hon flyttat upp hit igen och det känns så himla kul att få träffa henne mer ofta nu!!

Kommentarer
Postat av: Monica

Åh vad roligt att Jenny har flyttat upp igen! :) Ska hon bara jobba här i sommar eller?

Hoppas få se smakprov på lite bilder btw ;)

Postat av: lina

Ja jag vet inte vad som hände, men dom fixa de på affären :P ja de gör vi :)

2009-06-02 @ 19:18:35
URL: http://carpediemlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback