jobbar helg

Jag tror visst att mina ben har gett upp idag.
De värker hela tiden när jag går..från hälen och en bit upp på smalbenet..
Det är nog dags att kanske slänga mina "fejk-foppaskor" och köpa mig ett par ordentliga arbetsskor.
Men det är ju inte direkt sånt jag vill lägga min pengar på. Men ibland så måste man.

Det ska få bli en väldigt lugn kväll ikväll igen. I morse började jag 06:30. Imorgon blir det sovmorgon. Jag börjar då kl 7.
Efter jobbet så ska kanske (inte riktigt klart än om det är bokat) jag, Marika, Frida Johansson och Lova gå ut och äta middag på någon restaurang. Frida Johansson har kommit hem från Slovakien och Lova är hemma i några dagar. Så vi ska verkligen försöka hinna ses.

Det har inte hänt så mycket den senaste tiden förutom att det har varit massa mys, jag har börjat på mitt sommarschema  och att jag fått tillbaka på skatten :P
Bara positiva saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback