ääääh

Det blir nog fan att försöka bojkotta Piteå Dansar Och Ler i år..
Det är en enda stor suparfest. Okej, det har vi vetat länge.
Men nån gång skulle det vara riktigt kul om det fanns ett par artister som jag verkligen skulle vilja se..
I år var det jevlat åssit!
Okej jag kanske går på fredagen och kikar om Dead By April är bra live.. och kanske Hardcore Superstar på lördagen.
Men som vanligt så kommer jag nog bara sitta i nått öltält och svina!

Idag är jag DÖTRÖTT.. Jobbar till 16:30 och behöver verkligen börja packa och framför allt.. välja vilken klänning som jag ska ha på mig på bröllopet! "Lily Allen-klänningen" eller Nyårsklänningen..



Vi får se :) Nu måste jag i alla fall sova middag en stund känner jag! ;)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hmmm.. Det var ju inte ett svårt val för fem öre!! Följ vad ditt hjärta vill!! ;) (eller jag) Hihi, pusss :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback