tidsfördriv

Vilka är dina favoritaffärer, butiker?
MQ
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?
Ja det tror jag!
Brukar du tröstshoppa?
Nej!
Högklackat eller lågklackat?
Just nu, mina Converse.
Favoritcafé?
Selmas i Sandviken
Favorittidning?
Vecko revyn eftersom jag klarar deras korsord
Favoritplagg i garderoben just nu?
Adidas jackor
Vanligaste färgen på mina kläder?
Svart
Sminktips till allmänheten? 
Sotade ögon är alltid snyggt !
Mitt hem kan beskrivas som?
obefintligt
Mig själv med tre ord?
Social, genrös och glad
Jag ville bli när jag var liten?
massör tror jag
Nu vill jag bli?
Jobba på hospice
Morgon- eller nattmänniska?
Nattmänniska!
Sparare eller slösare? 
slösare.
Bästa film? 
The Boondock Saints
Hur många barn vill du ha?
3-4 st
Bio eller promenad?
Promenad.
Är du kittlig?
Ganska
Chips, morötter eller godis?
Chips
Stökigt eller välstädat (ditt hem)?
Stökigt
Kaffe, te eller inget?
Kaffe
Har du en besatthet?
Färga håret! avskyr utväxt
Vilket blir ditt nästa köp?
Röda Converse. Men de finns inte i min storlek nånstans :(
Favoritaccessoarer?
Armband och sjalar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback