Tack

Igår på kvällen sprättade jag pengar, Oja!!
Jag klippte mig och satte i lila slingor i håret.. köpte även hårprodukter för 500spänn!
1 schampoo 2 balsam och 2 hårspray.. Nu på sommaren kan jag verkligen behöva ordentliga hårprodukter. Eftersom jag sparar ut håret samt på mina lediga dagar kommer att ligga på stranden så förstår jag att håret kommer bli slitet..

Igår var jag med Frida, hennes lillasyster och henner kille på Havsbadet och idag var jag där med Jonna, Frida och Viktor.
Solen tog på rätt ordentligt idag och TACK för att det blåste på havsbadet.. annars skulle jag aldrig klarat av att vara utomhus från 10:30 till 14:30..
När jag kom hem från stranden så hann jag inte mer än duscha och börja klä mig så kikade Robert förbi.. Vi gick till Britt och var Valp-vakt till Nisse en stund.. Nissen kommer nog sova gott inatt efter att ha busat så mycket med Robert!

Jag blir visst aldrig less att lyssna på Lily Allen.. Älskar hennes texter!! uppkäftig men ändå sweet!!







Nu ska jag ta hand om min tvätt.. Sen ska jag nog se en film hade jag tänkt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback