PDOL

Vad har hänt med mig?
Jag har inte haft med mig min kamera någon utav kvällarna på PDOL..
Jag har kanske blivit less på att fota med min sketna lilla digital kamera..

Aja, nu är PDOL helgen avklarad..
Jag gick ut alla kvällar och jag är riktigt jevla nöjd..
Jag såg 2 av de 4 artister som jag hade planerat!
Jag missade att se Scaramanga (en kille i bandet jobbade på berggården med mig en sommar).. hade varit kul att träffas igen.. men det kanske blir en annan gång..
Jag såg på torsdagen DLK .. (De Lyckliga Kompisarna) Riktigt jevla bra var dem..
På Fredagen såg jag inget band.. men igår/lördag gick jag in tidigt och såg Erik Hassle sjunga de 3 sista låtarna.
Inte min musiksmak egentligen men han har fin pipa..
Hurtfull är en rätt känslig låt för mig (kopplar det till sorgliga minnen)... och det var kul att se honom sjunga den live.
Sen på kvällen...kl 01:00 spelade Hardcore Superstar!! Höjdpunkten på hela festivalen!!!
Jag stod vid scenen 00:55 och väntade.. MEEEN, bestämde mig för att åka hem och mysa istället!!
Jag ångrar inte att jag åkte hem, men jag vill gärna få chansen igen att se dem spela Live!!
Har nämligen hört att de är asbra live!!!

Nu ska jag byta om och piffa till mig..



Kommentarer
Postat av: AnCi

Jevla och asbra? vad har hänt med himlarns??? jag tycker inte om de här!!

2009-07-26 @ 21:54:44
Postat av: Sara

Gick hem för att mysa..? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback