konstig

Imorse började jag jobba 06:30.. det är alltid EN som börjar den tiden.. resten börjar kl 7.. (de som jobbar från morgonen).. Jag ska erkänna att det faktiskt för mig inte spelar någon roll om jag börjar 06:30 eller 07:00..
Jag är ändå så himla trött på morgonen så ja känner ingen skillnad om man får sova 30min extra eller inte.
Jag kan hellre tycka att det är skönt att börja arbeta på en gång kl 06:30.. ta emot rapport och göra frukost.. Sen kl 7 på sätta mig ner en stund innan vi börjar med morgon arbetet.. När jag börjar 07:00 och kommer på jobbet så fortsätter jag bara att vara trött när jag sätter mig i soffan på jobbet och väntar på att börja arbeta..
Sen är det ju så skönt att sluta 16:00 istället för 16:30.. 30minuter gör mycket!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hallåå PICKEN! :)



Vill du kika förbi en sväng imorgon? :)



Pusstackhej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback