granparken

Förra veckan så var jag Frida och Viktor i Lillpite på Vichan och kikade på antika saker.
Vi hittade dock ingenting så vi drog vidare till Granparken och tittade på lite djur.
Det var hemskt lite djur där tyvärr men kul ändå för Viktor att få kolla på lite kaniner, får och nån get.



I Lördags blev det lite alkohol och häng med Lillan.
Vi skulle egentligen vara hos henne men det var så fint väder så vi satt vid Tages bro.
Frida (brorsans) hade fixat asball frisyr på mig men jag var tyvärr bara ute till 23:15..
Men den frisyren vill jag gärna prova ha någon fler gång!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jomen visst serru. Hetast av de hetaste! ;)



Kul att se dig igår, det var alldeles för länge sedan.. :)



Pusstackhej

2009-07-22 @ 20:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback