gillar inte

att uppdatera längre!
Tidigare så skrev jag alltid någonting varje dag på bloggen.
Nu känns det bara trist.. Jag har väl bättre saker för mig nu för tiden kanske! :)

Jag tar fortfarande bilder, men inte lika ofta..
Jag har kvar min digitalkamera (som används, men hemskt sällan)
På min nya mobil har jag 8megapixel kamera, så det blir ganska många bilder och filmer på den också.
Sen har jag ju min älskade systemkamera. Jag kan fortfarande itne alla inställningar men jag ska ta tag i det någon dag och läsa instruktionerna! :)

Här är i alla fall lite bilder tagna från mobilen.
Lite bilder på vad jag haft för mig den senaste tiden..














Kommentarer
Postat av: Anna

Ååå har det börja växa jordgubbar nu i erat land? Jag kommer ihåg att det växte som tusan en sommar då jag var hos dig! Kan kanske vara det bästa jordgubbsland jag någonsin sett :) Kram /Anna Johansson

2009-07-13 @ 21:38:56
Postat av: Mallan

vad fin tatueringen blev=) Jag vill också.. men man får tydligen inte när man är med barn så jag får väl lov att vänta..!! =/



Tack så mycket för din kommentar! Jo jag mår lite bättre.. Hur mår du själv och vad pysslar du med i sommar?! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback