dont regret

Om jag hade pengar... Då skulle jag ha åkt på roskilde festivalen istället för att se Jerry Williams..
Nu vill jag gärna se Jerka och kommer att få göra det imorgon och det är jag glad för..
Men medan han kommer att spela imorgon så kommer jag kl 21:30 tänka på att vara på Roskildefestivalen där Lily Allen spelar!
Det skulle vara lovely att se henne live.. Men det får helt enkelt bli någon annan gång..
Jag tror att jag skulle ha jävligt kul på festivaler men jag har aldrig riktigt lagt ner pengar på sånt..
Kanske dumt.. Det får kanske bli nästa års nyårslöfte!!

Men imorgon kommer det bli himla kul!!!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hmm det var ju synd :S Får försöka passa in att se henne någon annan gång :D PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback