bakis eller trött?

I lördags umgicks jag med Lillan.. vi satt vid tages bro och drack lite.. Det var tänkt att vi skulle gå ut på 1906 men jag gick dit tidigt och konstaterade att jag inte skulle ha så kul.. Fick hämtning redan kl 23:15..
Söndag vaknade vi tidigt, men på eftermiddagen blev jag astrött..
Somnade när klockan var kring 16:00.. sedan sov jag till kl 8 imorse! GALET!
Jag mådde inte dåligt så jag tror inte att jag var bakis... bara jävligt trött..
Efter att ha sovit så jeevulst länge så blir jag aldrig riktigt pigg igen.
Har just duschat och ätit frukost och ska strax ut på en promenad innan jag börjar jobba kl 12..

Tjaa

Kommentarer
Postat av: Sassa

Hej gullet! Hoppas allt är bra med dig. Saknar du :)

Postat av: Mamma

Uppdämt sömnbehov kan det kallas!!

2009-07-21 @ 08:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback