yey

Jag sitter just nu och kikar runt lite på blocket om boende i Göteborg.
Det finns mest rum som hyrs ut och det är ju självklart ett alternativ. De flesta vill att man ska vara rökfri och djurfri.
Som tur är så är jag ju rökfri nu... och djurfri då jag inte vill ta med Dimma till ett helt nytt ställe. Det är lite grymt tycker jag.
Har även hört med Lotta om jag skulle få ta över hennes lägenhet nu när hon flyttar till Stockholm i slutet av mars.
Det skulle verkligen vara GULD om jag kunde få göra det. Det svåra är ju då bara att få sig ett jobb..
Jag kan ju inte flytta ner till götet och inte få jobba..
Då jag mår bäst är när jag har rutin. Får jobba, 4-6 dagar i veckan, träffa vänner och träna.
Självklart också kärlek men det är fattigt på den fronten just nu!
Enligt mitt horoskop så kommer det bli hemskt lite kärlek för min del detta 2009. Så jag satsar på karriären! :)

Nu måste jag gå iväg till Ica och köpa snus annars går jag under! Huvudvärken håller på att börja göra sig påminnd nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback