vilken underbar

dag det har varit idag! Vi valde den absolut bästa dagen att åka snowboard på!
Någon plusgrad men det märktes då inte på snön! Helt underbar..
Vilken frihetskänsla det är att åka!! Som vanligt så har jag alltid jätteroligt med Sara, och denna gång var verkligen kul!
På torsdag kväll kanske vi ska åka igen! Det beror på väder och om jag jobbar eller ej!
Vi drack varmchoklad åt mackor och grillade pinnbröd!
Det blev en hel del filmer och kort också!
Kring 2 då det började bli mörkt så var himlen sådär vackert rosa och gul så vi tog massor av härliga bilder!
Jag känner min så avslappnad nu. Det är verkligen en frihetskänsla att åka snowboard!!
Otroligt nöjd med denna dag!!

Kommentarer
Postat av: SassaBarill

Today was LOVELY, Darling! ♥ Nu har jag också gjort en blogg! ;)

Puss, tack, HEEEJ!

Postat av: jonna

KUUUUUL!!! :D

2009-01-11 @ 16:10:59
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback