seg




Min dator vill verkligen inte fungera som den ska. Igår kväll tog det för mig lite över 2h 30min att kunna få se ett klipp på youtube som var 6:28 långt. Vad är det för fel? Det blev samma nu när jag försökte se klippet med Lee Evans..
Idag tog det nu säkert 15min innan jag kunde logga in här på bloggen..

Jag hade tänkt gå och lägga mig tidigt igår men så blev det tyvärr inte.. Jag lade mig i sängen strax efter 23 men pratade i telefon till 02 med Angelina (Jonna alltså) sen kunde jag bara inte somna..

Idag ska jag städa, skotta snö, tvätta och försöka hitta på en spännande supergod middag!
Göra allt sånt där roligt.. som man samlar ihop på en och samma dag! Okej förutom matlagningen då! ;)




Kommentarer
Postat av: jonna

Soooofia, du skulle ha ringt på morgonen och väckt mig med!! :P Vi ligger efter i röjningen.... Men men! Tack för att du finns också ;) PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback