2009

Man ska inte ha för höga förhoppningar tydligen.
Jag hade tänkt festa hela natten men festen tog slut efter kl 1..
Men inte gör det nånting... när jag kom hem började det snurra lite och jag trodde att jag skulle börja må illa. Men jag somnade gott och mår bra idag! Toppen!

bilder..
 Badade, drack öl och åt lunch på havsbadet
Tjejerna fixade till sig där direkt efter badet
Middag på GoldenDragon med Frida, Pilla, Linda och Carro
Fest på annelund hos Martin, med raketer och fulla människor som slog ut sina drinkar hela tiden
Elin hämtade upp mig med taxi för att byta fest men dit vi skulle.. där hade festen just tagit slut. Så jag stannade på statoil där jag träffade Jonna och gänget.. Sen blev det hemgång!




Kommentarer
Postat av: sofia

ÅÅÅÅH, den där hårfärgen vill jag ha på mitt hår! (kortet längst ner, det röda) vill vill vill!

Postat av: jonna

Jaa för oss, tydligen fortsatta de andra en timme till men. Ser at johannas hårfärg är poppis ;)

Ska bloga vodare nu, ching

2009-01-04 @ 15:30:14
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback