unnat mig



Idag fick jag in lite pengar på kontot så jag åkte in till stan och köpte mig
några bälten (rea på cubus)
En foundation från Lancome (DYR över 300spänn så den MÅSTE vara bra nu)
Rot lyftande hårspray på hårsalongen
Och försenad födelsedags present till Frida (brorsans tjej)

Jag såg även att Cubus hade faktiskt fått in riktigt snygga toppar/tröjor..
Jag lade undan en men jag känner att jag egentligen nog inte behöver den så den får någon annan köpa.

När jag kom hem så testade jag min nya foundation. Den ska vara matt så man inte ser så glansig ut.. jag känner mig nöjd än så länge med mitt inköp.


Koftan är inte blå och vit.. den är svart och vit





Kuddar bakom ryggen, sitter i sängen med datorn på täcket!
Detta är jag framför datorn




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback