planerar mycket

Äntligen har jag fått tummen ur och ska till farmor och äta stuvade makaroner idag!!
Det har varit min favoriträtt sen jag var liten och nu var det jättelängesen jag åt det.. Det var jättelängesen jag var hos henne också.. Inge bra..Får lite dåligt samvete om jag ska vara ärlig. Jag har alltid varit farmorkär och hälsat på henne minst nån gång i veckan.. Men nu har det gått flera veckor sen jag senast var där!
Sen idag så ska jag kolla vilka kläder jag ska ha på mig på lördag då jag ska på Jonna och Elins examenfest!

Det blev en sömnlös natt inatt igen.. Men jag ska försöka vända om dygnet rätt idag..
Imorse kl 9 ringde Toby från Australien..(Elins kompis som hon bodde med på Irland och som jag kom jättebra överrens med och hängde rätt mycket med när Elin jobbade) Det var kul att höra ifrån honom igen och på 45 minuter hann vi prata om massor som har hänt sen vi träffades i sommar. Det var riktigt trevligt.. Och kul att jag fick prata Engelska igen för det var ett tag sen nu tyvärr.. Jag som alltid tyckt om att prata Engelska och varit van att prata engelska varje dag i nästan 9 månader.. Men nu när jag inte pratat med Michael sen i november så har det inte blivit att jag pratat engelska med någon annan.
 Toby är lång men där står han på trotoaren och jag på vägen! Lite rolig bild

Just nu ligger alla mina kläder hullerombuller i garderoberna så jag ska försöka sortera allting. jag har inte längre någon ordning med leggins och byxor på ett ställe.. klänningar upphängda och resten sorterat som jag brukar.. Så det måste jag ta tag i också idag. Men nu försöka ska jag duscha innan jag åker iväg till farmor!!




Kanske jag skulle ha gjort årets första snöängel idag. De här är snöänglar som jag och Hillberg gjorde för ett år sen när han och Frejja var och hälsade på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback