Om mig!

1. Tre namn jag lyssnar till:
Sofia, Peaken, Peak

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
min personlighet

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
mina armar

4. Detta är jag rädd för:
Jultomten & smärta

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
snus, kärlek och vänner

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Ingenting är omöjligt

7. Detta tycker jag om att göra:
Träna

8. Detta vill jag göra just nu:
jag vill mycket just nu

9. Bästa känslan:
dum fråga?!

10. Värsta känslan:
Rädsla

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:
Utstrålning, Charmig, ärlighet

12. Är jag kär just nu?
Ja

13. Jag vill gifta mig...
Kanske nån gång


14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Resa, jobba på hospice, få barn

15. Min käraste ägodel:
Mitt hjärta 

16. Något jag vill ha i present:
Jag vill alltid ha mer sjalar :)

17. Detta har jag på mig just nu:
underkläder

18. Favoritkläder:
Klänning, längre top

19. Favoritdjur:
Katt

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Musik med meningsfull text.. Rock

21. Favoritlåtar just nu:
Volbeat - (hela nya skivan)

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Engelska och idrott var roligast och matematik var trist.

23. Stjärntecken:
Våg

24. En bok jag älskar:
Jenna Jameson - att älska som en porrstjärna

25. En film jag älskar:
The Boondock Saints

26. Tv-program jag gillar:
Greys Anatomy

27. Favoritdoft:
Sean Paul på killar.. Diesel Limited edition på mig

28. Detta äter jag gärna:
fil och flingor

29. Dricker helst:
Mjölk, öl eller apelsinjuice

30. Favoritgodis:
sura godisar

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Saas Fee, Grekland

32. Färg på mina ögon:
Grönbruna

33. Min längd:
159,5cm

34. Jag tror på:
att själen lämnar kroppen efter man dött

35. Jag spelar:
inget

36. Person jag beundrar:
Farmor

37. Så här bor jag:
Hemma hos mor just nu

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Ingen

39. Det här tänder mig:
Sexiga händer och vackra tänder

40. Det här gör mig avtänd:
vissa saker

41. Favoritfärg:
Svart

42. Favoritcitat:
har inget

43. En hemlighet jag vet:
vill jag ej avslöja

44. Bästa present jag fått:
hemligt

45. Senast köpta skiva:
Chris Brown

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Mina ögon

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Mina armar

48. Udda förmåga/egenskap:
Kan ej röra endast ena handens fingrar utan att de på den andra handen rörs

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Katt

50. Vad lyssnar du på just nu?
All Saints - never ever

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

Varit ute på lång promenad med Jonna och Johanna
 

52. Var är dina föräldrar födda?
Västerbotten & norrbotten 

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Ny uppdatering för internet

54. Vilken är din favoritrestaurang?
Golden Dragon

55. När badade du i en pool senast?
Alanya 07

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Jo på dagis

57. Hur många barn vill du ha?
4st

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Jazz, blues, dansband 

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Nej

60. Vad har du för TV-kanaler?
Många, men jag ser sällan på tv

61. Har du åkt moped någon gång?
Yes

62. Har du busringt någon gång?
Yes

63. Har du fått felparkeringsböter?
Nej

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
JA. kan jag tänka mig göra

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Vet ej

66. Har du en egen trädgård?
Nej

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
helge

68. Kan du alla orden i nationalsången?
Nej

69. Badkar eller duschkabin?
badkar

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Walk the line

71. Favoritpizza?
Kebab USA utan kebab

72. Chips eller popcorn?
Chips

73. Vilken färg på läppstift använder du?
många färger

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
nej

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nej

76. Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Frida Johansson.. på golden dragon.. Åt stekta blandade grönsaker i schezuansås 

78. Favoritchoklad?
Mörk choklad

79. När röstade du senast?
förra valet

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
I sommras

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Ja, genom innebandyn

82. Är du bra på matlagning?
Ja, men inte intresserad

83. Klarar du att tanka själv?
självklart

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Nej

85. Pepsi eller Coca Cola?
dricker inget av det

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
nej 

87. Vad var det senaste du handlade?
en snusdosa

88. Har du kräkts offentligt?
Ja

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Kärleken

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Jaaa!

91. Har du ringt något betalnummer?
Nej

92. Kan man vara vän med sitt ex?
Ja

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Linn

94. Hade du mycket hår som liten bebis?
Ja, kolsvart

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
minns inte

96. Vad har du i din väska?
massor av läppglans

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Bloggar hahaha

98. Vad är du tacksam för idag?
Min egen styrka

99. Var hittade du den här listan?
Sofias Blogg

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Jonna, Johanna och Gulan


Kommentarer
Postat av: jonna

Usch vilka frågor...

BLÄÄÄ: en timme tror jag tamef**N.

PUSS och god natt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback