Umeå

Nu är allting packat och klart. Frida slutar kl 11 så hon ska bara hem och få ordning på sina saker så ska jag hämta henne och Anna.. Moa kunde inte åka med oss men vi kanske träffas imorgon!
Själv har jag säkert med mig för mycket saker men det har man ju oftast...
När vi kommer fram till umeå så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Malin går skola till 19:00 men jag hittar säkert på nånting.. Kanske hälsa på Gulan eller Elin Jonsson?!?!

Inatt somnade jag innan 00:00 och vaknade klockan 05;30.. Då trodde kroppen att jag hade sovit klart..
Men jag låg kvar i sängen och klev upp kl 10 istället..
Det ska bli jättekul i helgen känner jag..
Ikväll ska jag och Malin äta avokado :) Det är det enda som vi bokat!!
Imorgon på dagen skulle jag vilja gå på stan och på kvällen hoppas jag att min kusin Emma kommer och festar med oss..

Låter som en bra helg

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hoppas ni kör försiktigt så ni kommer fram säkert!! Hälsa alla sötisar!

Postat av: jenny

hello bruden händer i helgen då?? umeå?? ha en trevlig helg:)

2009-01-30 @ 18:58:30
URL: http://gossipchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback