torture

Min hals gör ont och jag är rädd att jag ska bli sjuk. Jag som vanligtvis blir sjuk vart annat år kan ju inte gå och bli sjuk nu!!?
Tyvärr så somnade jag 3 timmar och vaknade kl 19:00.. Då hade jag inte ätit någonting på hela dagen och skulle egentligen befinna mig hos Sara. Eftersom jag ahr börjat få sämre sändning på telefonen så märkte jag även att jag hade fått ett mobilsvars meddelande från Sara kl 18:17 där hon sa att hon var hemma och väntade att jag skulle komma till henne.. Jag stressade och åt en middag innan jag åkte till Sara..
SÅ... (dit jag ville komma) nu ligger jag här vaken och kan inte sova.. Jag lade ifrån mig datorn redan ca kl 00:00 och har sedan vridit och vändt mig för att kunna somna.. Men icket!

Niklas ringde för 1 timme sen och hade precis kommit hem från krogen så vi surrade 40minuter om allt mellan himmel och jord. Kanske jag skulle ha druckit ett glas whiskey för att lättare kunna somna? Det är ju även bra när jag har ont i halsen.. Det bästa är nog att lägga ifrån mig datorn igen och bara försöka sova.


Kommentarer
Postat av: jenny

hehe nej inte är jag det dom sa att det inte såg ut att vara någon fara....hur är det med dej då??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback