stan

Äntligen lyckades jag vakna innan 9.. Idag vaknade jag faktiskt vid 5 tiden men somnade om och vaknade kvart i 9..
Jag var nyss påväg in i duschen men jag ångrade mig.. jag ska bara in till stan och inte göra nånting annat speciellt så jag ska bara duscha av luggen!



Idag har jag jätteont i magen! Jag envisas med att tro att det orsakas av att jag inte snusat sen 22:30 igår!
Ne, jag tror att jag är jättehungrig faktiskt! Men jag får nog nöja mig med en sån där måltidsersättning.. En mjölk shake.

Vad har förresten hänt med min inspriation till att skriva långa kanske i och för sig meningslösa inlägg..
Men nu känns det som att jag håller tillbaka eller att jag inte har nånting att berätta längre.. förutom vad jag gjort under dagarna.. Tidigare kunde jag skriva om känslor eller drömmar..
Men det har jag förlorat nu under en period känner jag..

U need a phone asap


Kommentarer
Postat av: Sandra

men sofia..gud vilken snygg blogg du har!! Får jag fråga hur göra man för att få en sån där överrubrik och bild..är det svårt? Allt bra annars? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback