spara

Det har varit en jobbig kväll ikväll..
Mina tankar går till bilton grange rd.. Jag rädd att nånting hemskt jobbigt har hänt!
Jag kan inte göra annat än börja älta igen! Hur kunde det bli såhär?

Många är ute och festar ikväll.. Själv börjar jag jobba 07:00 imorgon så jag ska gå och lägga mig strax!
Eftersom jag skickade in kassakorten för sent så fick jag inga pengar och lever väldigt snålt just nu..
Men jag sparar mina pengar till den 17de då jag ska fira min älskade vän Jonna som blir färdig sjuksköterska!
Om jag har kvar nog med pengar då så ska jag köpa nånting riktigt snyggt att ha på mig på festen. Jonna har köpt en riktigt snygg klänning och jag skulle vilja ha någonting liks snyggt!!

Det går fortfarande vinterkräksjukan på jobbet men jag hoppas att jag är ledig på onsag så jag hinner träffa Anci som besöker Piteå då!
























Kommentarer
Postat av: jonna

ohh sötunge! TIPS! köp inget än.. elelr jo men det kommer en liten tvist på inbjudan angående klädsel ;) puiss GUMMAN!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback