söndag

Har just kommit hem från en underbar dag på galtis med Fia och landrover killarna.
Jag hade min snowboard och mina skor med mig i bilen så jag fick låna kläder av Fia.
Det var aningens kallt och jag råkade fastna med hängslen på byxorna i liften så de gick sönder, men annars var det riktigt kul.
Jag tog självklart några bilder men de ska jag lägga upp när jag kommer hem till piteå imorgon.
Eftersom jag inte har hunnit umgås med Anci så stannar jag tills imorgon så jag hinner träffa henne ikväll..

På hatten igår var det mest bara tyskar så det var inte speciellt kul där. Jag brukar inte heller tycka att det är kul att gå ut på hatten. När jag bodde här i Arjeplog så gick jag mest ut onsdagar och fredagar just på grund av att det alltid är så tråkigt på hatten på lördagar..

Lets take a shower Peaken.. väl behövligt efter denna dag! :)

Kommentarer
Postat av: jonna

Men så härligt dte lät :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback