Snowboard finaly

Ikväll har jag sett Lets Dance hos brorsan... Lets Dance är också ett program som jag inte är speciellt intresserad av men det blir som en social grejj på fredags kvällarna att sitta och titta på.. Samma som Idol..
När programmet var slut så skyndade jag mig hem och tittade på LA Ink..
Kat är genialisk! Jag blir bara sugen på att göra mer tatueringar och större tatueringar när jag ser tatuerarnas verk.
Älskar verkligen de programmen. LA Ink, Miami Ink och London Ink.. Inte bara för att de gör snygga tatueringar utan också att det handlar så mycket om människoöden!

Nu sitter jag och för över musik till mobilen. Imorgon ska jag och Sara åka snowboard på Vallsberget och jag ska ta med mig varm choklad och mackor.. Sara står för pinnbrödet! Kameran åker också med och jag ska försöka ta några bilder. Men det är verkligen inte lätt  att fota när man åker men jag ska göra mitt bästa! Det är så kul att ha kvar bilder som minnen på allt möjligt!!
Idag hos brorsan filmade jag Viktor som hade byggt en parabol av lego! Man fick inte in Viasat sport men Viasatmotor! Sötunge!




It's not like you to say sorry
I was waiting on a different story
This time I'm mistaken
For handing you a heart worth breakin'
And I've been wrong, I've been down
Been to the bottom of every bottle


Kommentarer
Postat av: jonna

nååå, tur han fick in någon kanal iaf ;)

Jaa, bilder vill vi se.. Skoj! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback