remember

När programmet Shear Genius slutade så ville jag se mer.. Det var riktigt kul att se alla olika styling tips och uppsättningar.. Sicken tur jag hade.. för det rullade ett till avsnitt direkt efter! :D

Imorgon kommer Anci till Piteå och jag ska träffa henne vid 10 tiden..
Jag måste försöka komma ihåg att gå till banken.. Internetdosan håller på att ge upp..
Antingen behöver jag byta batterier eller få en ny.. Så det måste jag komma ihåg att gå till banken om!
Har just suttit och pratat med Ali om reunion i Arjeplog snart..
Jag har pratat med endel från landrover och bosch..Det ska faktiskt bli kul att träffa alla.
Men det blir garanterat ingen mer limbo fest hemma hos mig till 5 på morgonen igen!! Den natten vi hade den efterfesten så började jag jobba kl 8 också! ingen höjdare..

Nu ska jag fortsätta med rensningen av kläder.. Imorgon ska jag till Kupan och lämna kläder också
KOM IHÅG! :D

Kommentarer
Postat av: jonna

Ohh då kankse man måste till kupanoch fynda lite snygga kläder ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback