pank

-20º ute and I love it! Äntligen är det riktigt vinter.. I alla fall i någon dag. Till helgen skulle det bli varmare..

I eftermiddag åkte jag in till stan för att köpa alkohol till på lördag... Köpte så det räcker till och blir över.
Jag köpte till och med cider för att inte bli less på ölen! Jag brukar aldrig dricka cider och jag tycker inte det smakar speciellt gott.. Men det finns en sort som faktiskt är okej.. Minns inte vad den heter men jag köpte iaf 3st.
Efter bolaget så åka jag med pappa och lillsiss till Frida och gratulerade henne och åt fika.. Vi stannade inte så hemskt länge för pappa började stressa och ville hem till tvn..
Sanna hade hört att de hade utförsäljning på Wedins så vi åkte dit och självklart nu när jag inte har några pengar så hittade jag ett par skor för 87kr som jag köpte..


Som tur är så har jag 100kr så jag klarar mig nog till på tisdag. Det enda jag måste hålla mig ifrån är snus.. Kanske jag ska försöka sluta snusa nu.. ?!?!?!

För att jag ska komma ihåg det så måste jag här skriva upp att imorgon kl 19:00 ska jag till norrmalmia och se lillsiss spela innebandy! Det ska bli spännande!























Kommentarer
Postat av: jonna

Nu blev bilden sådär konstig och halv.. Men gissar på att det är lillsis?

Skojigt med innebandy, Heja heja! ;)

Jaaa men dte är bra att du har laddat till lördag :) Hihihihi.. PUSS gumms.

Postat av: sofia

Tack vännen..

Jag tänker mest på min släkt.. vet exakt hur dom är när det gäller jobb! :/



Men det vart till att börja plugga, känns dumt att rivstarta med både jobb och plugg när man har vart ledig ett år. iallfall för mig. så därför blir det plugg ochsedan när jag känner att "nu passar det med ett jobb" då får jag fixa det då.









2009-01-15 @ 21:59:54
URL: http://annasofiaforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback