om...

Ikväll har jag drömt mig bort.. far far away!
Jag såg programmet Sweet 16 på MTV.. Tänk om mina föräldrar var rika och jag fick hålla i en stor jävla fest!
Vad skulle jag vilja ha för bil? Vilka artister skulle jag vilja kom och spelade på min fest? Och var skulle jag hålla hus?
När jag var 16 så ville jag nog ha en mercedes och jag lyssnade på allt möjligt redan då!
Men jag skulle nog önskat att Creed skulle spelat på min fest som jag skulle hålla på kvarnvallen kanske?!


Jag älskar för övrigt presentkorten som jag fick i julklapp..
Jag har som sagt redan köpt en Diesel parfym på Parelle men jag har ändå kvar en slant från presentkortet som jag tänkte köpa smink för.
Jag fick även ett presentkort på frisörsalongen Anna klippare där Frida (brorsans fjälla) jobbar.
Där ska jag köpa hårprodukter! Jag sparar ut håret så jag kommer inte lägga pengarna på någon klippning eller färgning!
Orsaken till varför jag började spara ut håret/luggen var på grund v Michael.. Nu har jag fått luggen lång och jag trivs med det så jag behåller det kanske så!



Rak lugg eller snedlugg?


Kommentarer
Postat av: Anonym

rak lugg gumman/ din bästa vän

2009-01-03 @ 11:05:16
Postat av: jonna

Du är fin i båda.. :) Precis som du känner själv!

Postat av: jonna

Du är fin i båda.. :) Precis som du känner själv!

2009-01-04 @ 15:27:35
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: älskade syster

snelugg såklart! kan även tänka mig den tjocka luggen du har på den där bilden. men helst snelugg, Speciellt om du vill se ut som mig ;)

2009-01-06 @ 23:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback